onsdag 10 februari 2016


Mina Topp #3
Hej igen! Andra gången på en dag, ser man på! Tänkte göra en lite musik genomgång nu där jag säger lite vad för musik jag lyssnar på just nu och sen så länkar jag min spotify-spellista ;)

De låtar jag lyssnar mest på atm:
1. Tear in My Heart - Twenty One Pilots: har blivit helt kär i den här låten!!!! "I'm driving, here I sit, cursing my government for not using my taxes to fill holes with more cement"










2. Love on the Brain - Rihanna: den här är från hennes nya skiva "ANTI" och jag älskar jazz & blues känslan.
"You love it when I fall apart/ So you can put me back together and throw me against the wall"


















3. Pillowtalk - Zayn Malik: blir bättre och bättre för varje gång man lyssnar. Gick dock inte att spela på gitarrrrrrrrr :( Ni får inget quote från den här låten texten är inte alltför djup sry Zayn







                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar